Výměna a vrácení zboží

 

FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY KE STAŽENÍ ZDE

FORMULÁŘ PRO REKLAMACI KE STAŽENÍ ZDE

VÝMĚNA PŘES E-SHOP:
Pokud Vám objednaná obuv z internetového obchodu nevyhovuje a chtěli
byste ji vyměnit za jinou, máte možnost to učinit do 14 dnů od doručení.
Vrácení obuvi je možné pouze pokud je nepoužitá a v původním balení.
Originální krabici nezalepujte lepicí páskou, raději ji zabalte do
papíru nebo fólie a pošlete na adresu Maxam Obuv, Křenová 290/8, 602 00
Brno. Nezapomeňte přiložit kopii faktury a napsat na ni, co přesně si
přejete místo původní objednávky – změnu velikosti nebo jiný typ obuvi.

VRÁCENÍ PŘES ESHOP:
Pokud se rozhodnete odstoupit od kupní smlouvy a vrátit zboží zakoupené
online, můžete tak učinit do 14 dnů od jeho přijetí bez udání důvodu.
Zboží musí být v nepoužitém stavu a v původním balení. Společně se
zbožím zašlete vyplněný formulář pro !odstoupení od smlouvy! na adresu
Maxam Obuv, Křenová 290/8, 602 00 Brno, nebo zboží přineste osobně.
Vrácení peněz proběhne na účet uvedený ve formuláři nebo při osobním
vrácení je refundace peněz provedena převodem na platební kartu.

VÝMĚNA NA PRODEJNĚ:
Pokud jste zboží zakoupili přímo na prodejně a chcete jej vyměnit, máte
opět 14 dnů na jeho výměnu. Obuv musí být nepoužitá a v původním balení
společně s daňovým dokladem. Vyměnit ji můžete přímo na prodejně Maxam
Obuv, Křenová 290/8, 602 00 Brno.

REKLAMACE:
Pokud je potřeba reklamovat obuv (která musí být čistá, včetně podešví a
bez zápachu), s daňovým dokladem, můžete tak učinit buď osobně na
prodejně Maxam Obuv, Křenová 290/8, 602 00 Brno, nebo zboží pošlete na
stejnou adresu. S obuví nezapomeňte poslat kopii daňového dokladu,
!reklamační formulář! s popisem závady a Vašimi kontaktní údaje (jméno,
příjmení, adresa, telefonní číslo a e-mail).

Nákupní košík
Přejít nahoru